CUM POT EFECTUA UN RETUR?

Aveţi întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 30 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră.

Dacă doriți să returnați ceva, vă rugăm să utilizați următorii pași pentru a returna articole societății TOTAL CHIACRI:

1) Detașați formularul de retur și completați codul care explică cel mai bine motivul returului. Pentru a solicita ridicarea coletului vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon: 0743.148.343


2) Introduceţi articolul/articolele pe care doriţi să le returnaţi, împreună cu Formularul de retur, în punga/cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră. Vă rugăm să reţineţi că Formularul de retur trebuie să însoţească întotdeauna bunurile returnate.

3) Atunci când efectuați o comandă și plătiți prin opțiunea Numerar la livrare, asigurați-vă că introduceți datele dvs. bancare pentru a face posibilă returnarea banilor.


4) Asigurați-vă că ați păstrat partea de sus a formularului de retur sau că ați notat numărul comenzii în cazul în care trebuie să contactați Serviciul pentru clienți mai târziu. Te rugam să păstrezi numărul de AWB pentru articolele returnate. Acest număr este necesar pentru a urmări evoluția returului dumneavoastră.

5) Procesarea unui retur durează intre 1-14 zile din momentul în care curierul preia coletul de la dumneavoastră.

Returnări pentru comenzi livrate în mai multe colete

Dacă ai primit comanda în două colete, returnarea este la fel de simplă ca de obicei. Dacă vrei să returnezi mai multe articole și ți-au fost livrate în colete diferite, poți utiliza o singura cutie, insa separa comenzile in colet. Fiecare comanda va avea formularul ei de retur. 

PUTEȚI DESCĂRCA FORMULARUL DE RETUR ȘI DE AICI

 

TREBUIE SĂ PLĂTESC PENTRU RETUR?
Returul dumneavoastră va costa 10 LEI. Această sumă va fi scăzută din suma care vă va fi restituită.
CUM VOI PRIMI ÎNAPOI CONTRAVALOAREA RETURULUI?
În momentul rambursării celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare în format IBAN pe e-mail: office@biocosmeticemaroc.ro
CUM VOI FI INFORMAT/Ă CĂ RETURUL MEU A FOST PROCESAT?
După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru,vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă procesarea acestuia. Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră, cu excepția taxei de transport pentru retur.
CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ AM PIERDUT FORMULARUL DE RETUR?
Dacă ați pierdut formularul de retur, puteți contacta Serviciul Clienți ca să vă ajute.
UNDE TRIMIT PRODUSELE RETURNATE?
Dupa ce ne contactați pentru a procesa cererea de retur, curierul va veni direct cu AWB-ul de retur pe care este trecută și adresa la care se face returul.
DREPTUL DE ANULARE AL COMENZII
Aveţi întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 14 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră. Modalitatea cea mai simplă de a vă exercita dreptul de anulare a comenzii este să completaţi formularul de retur inclus în colet şi să ne returnaţi produsele, utilizând eticheta de transport preplătit pentru returnare furnizată de noi. Veţi găsi instrucţiuni referitoare la aceste aspecte pe bonul de livrare din coletul dumneavoastră. Cu toate acestea, pentru a respecta termenul de anulare a comenzii, este suficient să ne comunicaţi decizia de a anula comanda înainte de expirarea perioadei de anulare a comenzii. Vă vom restitui toate sumele primite de la dumneavoastră, inclusiv taxele aferente opţiunii noastre standard de livrare, fără întârzieri nejustificate şi nu mai târziu de 14 zile din momentul în care returul dumneavoastră ajunge în depozitul TOTAL CHIACRI.
Produs adaugat in lista de dorinte
Product added to compare.

Înainte de a începe să faceți cumpărături

Folosim cookie-uri pentru a personaliza și îmbunătăți conținutul afișat, asigurându-vă că veți obține cea mai bună experiență de cumpărături online.Dând clic pe „Acceptă toate cookie-urile”, putem continua să oferim oferte personalizate și inspirație, pe baza lucrurilor care vă plac.Dacă preferați, puteți alege să continuați cu „Doar cookie-uri obligatorii”. Totuși, rețineți că blocarea unor tipuri de cookie-uri poate avea impact asupra modului în care putem livra conținut personalizat care ar putea să vă placă.

Dacă doriți să aflați mai multe despre cookie-uri și de ce le folosim,vizitați oricând pagina noastră privind politica de cookie-uri.